måndag 16 april 2012

Besviken...

Idag har jag varit på mitt näst sista danspass på sportlife. Älskar det passet men har ju bytt gym så nu är det bara 2 måndagar kvar i april...
Var riktigt laddad idag inför passet.
Började riktigt bra och alla var laddade o go stämning...sen svårade hon till passet så det var typ ingen som hängde med..sen fortsatte hon bara med lika svårt åt andra hållet. Var runt 6 stycken som lämnade passet.
Jag tappade sugen och önskade att jag var på mitt nya gym så jag kunde köra den härliga konditionsmaskinen istället.

Nej för svårt. Märker man att gruppen inte hänger med kan man ju gå tillbaka till något eller förenkla passet. Är det inte så en bra instruktör ska göra??
Nej jätte besviken...det passet brukar vara grymt o nu istället förstörde hon passet med att göra snurrar på snurrar på snurrar.

Nu var det inte bara jag som inte hängde med..hoppas hon lärde sig något av detta o ändrar om passet till nästa gång.
Hon är ju grym annars på att fixa o trixa.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar