fredag 19 augusti 2011

Gårdagen

Igår så var det rätt lugnt på jobbet vilket var skönt. Kommer nog bli svin mkt på måndag. Det märks att det håller på att trappas upp så det är väldigt skönt.

Efter jobbet så mötte jag upp johanna och vi satte oss och fikade. Va stor hon blivit :) men en underbart fin mage. Känns inte som hon gått upp mer än i magen...undra hur jag skulle se ut...flodhäst antagligen haha

Sen kom jag hem och tog hand om tvätten som jag inte fått ta reda på än, sen diskade jag upp. Skönt att få lite tid för sig själv och bara pyssla hemma.

Ikväll så blir det gbg kulturkalaset. Ska nog ta nåt glas vin och sen bär det av till liseberg för att kolla på orup. Får se om det blir en sväng i balder också ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar