onsdag 4 mars 2009

Denna svåra sak som kärlek.

Varför kommer inte kärleken när man känner att man är redo???
Jag är rätt nöjd med mitt liv nu. Bor bra, har bra jobb och underbara vänner.
Jag trivs väldigt bra just nu. Det som fattas är ju den lilla detaljen....killen/pojkvännen/mannen.
MEN. Jag är en dag närmare att träffa honom som jag och Kristin brukade säga.
Lite kul att tänka så egentligen...en dag närmare att träffa honom, en dag närmare mitt bröllop och en dag närmare att få barn...haha...du och jag är konstiga Kristin.

Pratade med en vän från Alingås igår och hon var som jag liiite trött på folk som säger att nej men du hittar någon snart, han kommer när du minst anar det, klart du kommer att bli kär.
Nu har hon hittat kärleken och bara blivit sååå lycklig och så sa hon att "jag vet att du inte vill höra detta men det var verkligen så att det kom när jag minst anade det" Lite kul att det kom från henne.

Man blir väldigt glad när vänner hittar en pojkvän men samtidigt blir man lite avis! Varför kan aldrig jag vara den? Visst jag har nog lite svårt för att falla/bli kär också, men jag vet ju att han kommer komma någon gång...är bara lite trött på att vänta=)
Så om ni har någon runt hörnet som är singel och som ni skulle tro passa så hör av er ;)

Stor kram!

3 kommentarer:

  1. Visst är det segt att vänta, ibalnd vill man bara mysa i soffan med nån. Men imorogn får jag iaf mysa med dig. vet att jag inte kanske är lika bra att mysa med som en kille men bättre än inget iaf hihi

    SvaraRadera
  2. mm verkligen. Ska bli mysigt. Men imorn blir det inte så mkt mys eftersom vi ska ut på AW först.
    Mer vin åt folket =)

    SvaraRadera
  3. Hej gummsan.. vad glad jag blir när jag blir omnämnd i din blogg.. =) Och vilka roliga skrattatillsnigrätkort!! hoppas vi får många såna roliga när ni kommer hit med!! största kramen till "min" maria! / Kristin

    SvaraRadera