söndag 8 mars 2009

Lite bilder från i helgen

Halloj...
Här kommer några kort sen helgen.
Fredag var jag ut på aw som jag skrivit tidigare med johanna och hennes jobbarkompisar och Katrin.
Inte dom vackraste korten men ville visa vilken härlig helg jag haft.


Kattis, jag och Johanna


Rödvinsläppar menmen


Jag och Kattis skulle kasta ett fint löv kort..menmen gick inte så bra.
Kolla min hästsvans.haha


Tok kort var anledningen av vår promenad...


Försökte härma men inte så bra nu i efterhand.

Puss

Kolla min vante som jag håller i bakifrån =)

Fin bakrund skulle det vara...


Fina Katrin


Middag för 2 till och med levande ljus.
Om man inte har någon kille så får man ta det näst bästa =)
Nu hade jag flera kort här men tydligen tog jag bort dom och inte orkade lägga till dom igen.
Var bara något kort när vi satt och kollade melodifestivalen
natti

2 kommentarer:

  1. Ja men vist var det en underbar helg, och kul hade vi. Vi brukar ju iof inte ha så mycket problem med det. Längtar redan tills du kommer till hbg nästa gång. Ta hand om dig min underbara vän. Kramar kattis

    SvaraRadera
  2. puss på dig med =)
    Verkligen en skön helg...med lite tok

    SvaraRadera