onsdag 4 mars 2009

Mys kväll

Idag har jag haft en underbart skön dag.
Handlade lite och sen gjorde jag jätte goda mackor.
Avokado som man blandar med vitlök och kapris och lägger som ett lager längst ned.
Sedan tar man kycklingfile eller grillad kycklign och lägger över.
Lite lök (om man vill)
Basilika (helst färsk)som man strör över.
Idag hade jag lite oliver på också.
Kankse lite tomat om man känner för det.





En bild sen i lördags. Hade ju en skön dag och drack ett glas vin och läste en bok när jag tog ett bad kl 14.



Sen ett obligatoriskt kvällskort...
Kram på er

2 kommentarer:

  1. Ja visst är mackorna goda :) Men om jag ska vara petig så ska du ha i lite citron med avokadoröran också och så står det paprika i receptet, men det kan man ju ta det man gillar! Mumma! Har fått tillbaka matlust jag, men är nu genomförsyld så... inte så jättegott med mat ändå... Puss

    SvaraRadera
  2. Jag hade faktiskt citron i också men det glömde jag att skriva =)men glömde paprikan...eller hade inte någon hemma så man tar vad man har.

    Va bra att du känner dig bättre.
    Kramkram

    SvaraRadera