tisdag 31 mars 2009

blgesthlmblgeaåsvbaaåsblgeaåsgbg

Detta är min lilla flytt historia=)

Kristin min underbara vän skrev ihop en liten harang blgesthlmvbasåsgbg sen lade jag till lite mer i den. I ordning hur jag flyttat.
Sen har jag inte tagit med alla vändor i Borlänge heller.
Snart kommer jag, j, och L =). Vi ska ha så himla roligt!

Imorn ska jag prata med mamma om hon orkar. Hon har mått lite sisådär idag men det är inte så konstigt. Hoppas hon orkar prata imorn.
Åh längtar hem nu, men som sagt först så kommer Sthlm.

Sabina en tjej jag har följt via en blogg. Hittade hennes blogg från en artikel på aftonbladet. Hon hade hudcancer och sen utvecklades det till nåt hemskt och läskigt. Nu har hon somnat in.
Fy va jobbigt och förlora någon riktigt nära. Tankarna går ändå dit när någonting sånt här händer. Tänk om det varit någon som står mig jätte nära. Familj eller nära vän. HATAR CANCER!

En slängpuss till syrran, barnen, mamma o pappa, mormor och mina underbara vänner!


För er som tror att jag sitter naken framför kameran jämt när jag knäpper kort så kan jag säga att jag har handduk på mig även om den inte syns ;)


Kort sen i söndags....men nu ska jag dit snart utan den tjocka tröjan då =)
Kram

2 kommentarer:

  1. puss tillbaka till en minst lika underbar vän.
    kram kattis

    SvaraRadera
  2. Puss tillbaks, ses på måndag!!!

    SvaraRadera