onsdag 1 april 2009

peace and love

Nu är det bokat.
Jag har fått igenom min semester efter som jag har flyttat min 2 eller är det 3 gånger. Iof självmant för att dom som har saker och ting planerade ska få igenom sin semester. Jag har ju inte så mycket planerat.

Bokat iaf... Peace and love. Jag och Patricia ska på hela grejen, eller kanske 2 dagar =). Ska bli så himla kul. Hon har pratat massa om att åka till Borlänge nån gång men det blir ju aldrig av. Så nu!
Mamma och Pappa har lägenhet mitt i stan vilket är himla bra. Kryp avstånd hem nästan haha. Ska bli himla skoj som sagt.

Pratade med Mamma idag. Fick lov att ringa 2 gånger...saknar henne massa nu, men det är väl för att hon inte är hemma och att hon är på sjukhus. Men hon mår bra och rör på sig med sin rullator. Hon kanske skulle få kryckor idag istället. Hon är så himla allert och igång bara någon dag efter operationen.

Jag längtar hem som vanligt hem jätte mycket nu när det börjar närma sig. Jag är ju lite konstig på det sättet. Ringer aldrig så mycket hem som jag gör sista veckan innan jag kommer.
Men älskar mitt Borlänge, även om jag inte kommer flytta dit igen....vad jag tror.

Nej nu blir det sängen och lite sudoku i vanlig ordning.
Om ni har svårt att somna nån kväll, prova att lägg er och lös ett sudoku innan ni ska sova....himla skönt och trött blir man.

Sov gott
Kramar

1 kommentar:

  1. Japp we love it sudoku i sängen innan bedtime kan det bli bättre :)
    Iof var det lite mysigare när du låg i den andra sängen och man kunde prata lite också haha puss

    SvaraRadera