fredag 24 april 2009

Satans huvudvärk

Att inte min huudvärk går över.
Jag var så trött på den i går morse så jag tog 2 treo och sen gick den faktiskt över och jag kunde fungera normalt...
Imorse så hade jag inte någon huvudvärk men sen kom den som ett brev på posten.
Jag som ska till Falkenberg idag och gå ut med Jossan och hennes vänner.
Tog en tablett nu men jag önskade att jag hade 2 treo ;)

Vin flarran står här bredvid mig och mysbyxorna lixa så. Antar att lördagen blir en underbart fin dag med god frukost och sen lång prommis...
Det är så skönt att vara hos Jossan. Vi är så lika.
Gillar att lyxa till vardagen lite men samtidigt ha en skön hemma kväll.

Jag älskar verkligen falkenberg.
Jag hade ju planer på att flytta till Falkenberg förrut när jag var med Markus.
Vi planerade att jag skulle flytta i alla fall till Falkenberg så att vi skulle komma närmare varann. (Jag bodde i Borlänge när vi äntligen tog tag i att träffas)
Nu har dom byggt om stationen vilket är skönt för min del, för förrut när jag kom till Falkenberg och klev av tåget så fick jag alltid en klump i magen...vet inte varför, men den gick över rätt fort.

Det är lugnt på telefonerna just nu, och tiden går så sakta då.
Sen bokade jag ett sent tåg också...typiskt...nej så sent var det inte 1727 var det ju =)

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar