torsdag 23 april 2009

Klänning och örhängen

Jag har äntligen hittat klänningen till syrrans bröllop.
Ursäkta konstiga kortet men är ine så van att knäppa kort på mig själv i spegeln =).
Hör gärna av er och berätta vad ni tycker.

Jag ska bara gå ned lite i vikt så blir den jätte fin.

Knäppte ett kort när jag tog min morgonpromenad till jobbet.
Var hur skönt som helst, jätte fint och fridfullt när jag gick där nästan helt själv.


Köpte ett par örhängen idag.
Gillar färgen verkligen.
Får se om de kommer till pass imorgon när jag ska till Falkenberg.


Som sagt imorn blir det falkenberg.
Vi ska på en herrklubbsfest eller något sånt.
Jag åker direkt efter jobbet till Jossan och sen vin och utgång.
Vet inte vad som är tänkt resten av helgen men hoppas det blir lite slappande =).

Känns som jag behöver lite ro nu. Jag är lite stressad eller nåt just nu.
Kanske kommer i efterhand. Men ska bara ha en härlig helg nu.

Puss och kram

1 kommentar:

  1. Åh gud vilken underbar klänning. Skitsnygg verkligen. And me like those earings. :)

    Kram kram

    SvaraRadera