söndag 5 april 2009

Kort sen i helgen

Då kommer lite kort här från Kristins kamera.
Hade inte min med mig så sen kanske det kommer lite kort från Lindas och Johannas också...får se.
Ha en fortsatt skön söndag.
Imorn blir det Leksand.

Pendeln jag och Linda


Pendeln johanna och Kristin

Utanför slottet...men vi knäpper på oss själva istället för på slottet...
Om man tittar noga ser man det i bakrunden


Ja här vet jag knappt vad vi tänkte på menmen

Tok på pendeln hem.


Johanna och Linda på väg hem.
Jag satt på tåget till Borlänge här =)




2 kommentarer:

  1. Tack för en underbar helg! Har varit så roligt att få visa var jag bor och vad jag gör.. Stoor kram till en underbar vän!! Älskar dig.. /Kristin

    SvaraRadera
  2. Älskar dig med!!!!
    Får vi göra om snart igen...var helt underbar helg.
    Puss

    SvaraRadera