lördag 18 april 2009

Scandic crown

Goddagens.
2:a inlägget för idag men jag tyckte att det kunde vara kul att detta fick sig ett eget =)

Jag och Patricia ska och bo över på Scandic Crown idag.
Fick ett bra erbjudande på jobbet så vi ska ta och gotta oss riktigt idag.
Vi sa båda att vi skulle utnyttja det till max dvs uttnyttja hotellrummet och faciliteterna för en gång skull. När man bor på hotell känns det som om man bara sover och sen äter frukosten och sen åker hem.

Nu är det ju så bra att Scandic Crown ligger i Göteborg så det är ju inte så långt hem dagen efter. Förhoppningsvis är det fint väder även imorgon så då har vi nog en stund imorn också.

Här kommer lite bilder från Crown.

Ha en sån skön dag så ska jag lägga mig och läsa lite. Uppe tidigt idag men det berodde nog på att jag var så trött igår. Tror jag somnade innan 23 =)

Kram

Bubbel poolen som vi ska besöka idag.

Bastun som vi besöker efter =)
Rummen...men vi kanske inte får just det här

Sist men inte minst Matsalen
Hörs imorn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar