söndag 12 april 2009

Bilder

Halloj,
Hoppas ni haft en skön dag i solen, det har jag. Fått liiiite färg iaf...alltid något.
Här kommer lite kort från veckan som varit som jag tagit med min mobil.
Några kort är suddiga men strunt samma för det syns vad som är på=)


På stationen i Stenkullen och väntar på Johanna


På väg mot Stockholm. Linda koncentrerad
Suddigt kort på Johanna men detta var det bästa jag fick. Försökte ta när Johanna "sprang" förbi alla bilarna men nja inte några bra kort =)

Kort från Radisson sas royal Vikings skybar.
Oj va snälla vi ser ut och inte alls tillgjorda.
Ser ut som jag är gravid(uppsvullen) på kortet men det bjuder jag på.
Maja sov hos mormor, morfar och lilla ia.
Tacos. Mumsigt.

Maja är i full gång.


Efter påskmiddagen, en trött Maria...


löser Sudoku som vanligt.


Jobbar på brännan på mamma och pappas balkong.
skönt med vår....och vad gör Maria...

jo löser sudoku för att chockera er ordentligt.
Det var allt för idag.
Ha en mysig kväll.
Stor kram från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar