lördag 18 april 2009

Jag är här

Nu har det varit ett tag sen jag skrev.
Har varit mycket nu.
Jag har jobbat och sen mått dåligt när jag kommit hem.
Har haft ont i huvudet, halsen,försyld och allmänt slut i kroppen så jag har typ legat i min säng när jag kommit hem.

I Torsdags var det dags för vår stora invigningsfest.
Jag och mina kollegor i Focus teamet hade "äran" att göra en bra tillställning av detta.
Jätte många anmälde sig. typ 85 av 100 så det var stor uppslutning.
Vi hade fint väder och alla var på bästa humöret =).

Det började med att vitog ut alla på terassen för en fördrink i solen. Alla var så klart törstiga =)
Sen tog vi på oss guldhedens flyttexpress tröjor och sjöng en egenskriven låt om hela flytten och nya lokalerna. Det var en kollega till oss som hade komponerat ihop detta. Jätte bra låt till melodin "vad nöjd med allt som livet ger".
Efter var det ett tal och sen var det dags att klippa bandet och mat och vin.
Maten hade vi använt Succe. Jätte god mat och proffsigt.

I fredags gick jag och Hanna ut och tog en liten aw. Jätte skönt att komma ut i solen lite och dricka ett glas vin, men vi var så trötta men höll iaf ut till 9 =).

Det var min vecka.

Ha det så bra.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar