måndag 20 april 2009

underbar helg

God kväll.
Nu är det dags att sova snart.
Jag får uppdatera om helgen någon anna dag.
Är trött och får knappt luft...täpt i näsan.
Tacka vetja nässpray.

Helgen var sjukt kul iaf.
Underbart,underbart, underbart.
Tack Patricia!

Några bilder från helgen. Patricia har alla typ. Jag använder ju hennes kamera jämt och sen får hon göra allt jobb och ladda över =)

Första frukosten på balkongen. Skönt.
Bästa boken är också där.


Ok nu kommer inte så fina kort men det var dessa 2 jag hade i mobilen.
Patricia hade inte den tröjan på sig ut om det är någon som undrar ;)


Ja du vad gör vi här..

Nu har jag äntligen börjat...
Viktväktarna. Det är dags att jag ska gå ned lite i vikt nu.
Så idag såg maten ut så här.
Har redan ide torka till imorn...menmen ett annat problem.



Natti

1 kommentar:

  1. Puss puss syrran, lycka till med viktväktarna! Love you!

    SvaraRadera