torsdag 5 mars 2009

Min dag

Vilken dryg dag på jobbet. Fastnade i massa krångliga bokningar idag.
Till alla möjliga ställen i Tyskland och rundresa där typ och tåg hit och dit i Tyskland....menmen det är väl sånna dagar man måste ha också.
Tog ett kort till syrrans barn. Dom skickade ett pirat kort till mig med sina snuttefiltar på huvuderna. SÖTA var dom. Lite halvsjuka, men hoppas dom mår bättre.
Ja syrran det här var inte det kortet jag skickade men tyckte att det räckte med hemska och fula kort på min blogg =). Här kommer ett lite mitt i mellan kort...Gör ett läte här iaf även om det inte hörs.

Efter jobbet så tog jag och min älskade vän Patricia en fika på Coffee house...nej lät inte rätt menmen. Där iaf var vi och tog oss en macka. Segt för dom före tog sista mackan med chvré ost...min favvo macka men det blev en med lax istället. Var ändå ok.

Vi började babbla om midsommar och Patricia som jätte gärna vill ha med mig på rosa bussarna någon gång tänkte att vi gör slag i saken nu. Eller var det jag som kom på ideén...så jag skickade ett mess till en av busschaufförerna på Patricias resa...fick numret av henne och gav ett förslag att vi skulle dra iväg på en lång weekend med bussarna. Hoppas han nappar.
Han tänkte nog "vad är det för en dåre som skickar sånna här medd till mig". Alltså med andra ord...han har inte svarat. Men vi får prata med honom på TUR:en.


Av någon anledning blir vi aldrig 100 nöjda med våra självporträtt...undra varför =)


Ett suddisudd på Pat.


Jag skyndade mig hem sen för att se om inte det fanns någon tvättid...har tittat nu i 3 dagar ifall någon skulle varit snäll och tagit bort sitt tvättlås, men nej.
Så tänkte jag att jo men kanske nån har glömt bort tiden (det händer ju) men inte idag heller.
Det var bara att ta till tvättstället och skrubba lite...får se om rödvinet sen i lördags är borta om en stund.
Nu ska jag hoppa i duschen, men först ska jag tvätta rent denna.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar