torsdag 12 mars 2009

Fint väder imorse iaf

Åh när jag vaknade i morse så var det så himla fint.
Solen sken och blå himmel och lite kyligt men ändå så himla mysigt.
Nu är det grått igen...Gråa Göteborg...

Idag är det mkt möten för mig vilket är himla roligt tycker jag.
Blir lite avbrott men det blir lite hattigt...aldrig är man nöjd =)

Kommer ha ett "year end" på jobbet vilket jag tycker är kul. Alltid roligt att se hur det har gått för en under förra året. Kommer lite sent i år av alla möjliga anledningar.
Sen går man igenom lite vad man har fått för utbildningar, lite allt möjligt.
Iof så blir nog inte siffrorna speciellt bra eftersom det vart sådan nedgång i slutet på förra året, med konjukturen och allt. Vi har nog inte sett allt av den än dessvärre.
Men kul kommer det bli. Jag är lite småkonstig och gillar sånna samtal. Kanske för att jag älskar mitt jobb! Alla andra pustar och stönar och tycker att det är skit tråkigt med sånna grejer.

Idag ska jag träna. Jag och Monica ska på gym intro, sen ska vi väl träna också...eller jag ska ju det iaf. Känns väldigt skönt att jag ska ta mig dit idag. Alltid jobbigt första dagen så.

Ha en underbar dag...vet inte varför jag är på så bra humör idag...

Puss till mina syskonbarn...saknar dom redan...bara 3 veckor kvar =)
Kramar

1 kommentar:

  1. Puss puss, dom saknar dej med! Får köra lite webcam nån kväll :)

    SvaraRadera