måndag 30 mars 2009

Dags för operation

Nu är det dags snart för mamma att opereras. Kl 14.
Ringde precis till henne och hon var lugn och lite trött. Men skönt att få prata med henne innan.

Måste säga att jag är lite orolig. Kan skriva det här nu för att jag vet att mamma inte läser detta.
Vill inte oroa henne med att jag är lite orolig.

Det är en höft operation som ska göras. En ny höft kula ska sättas in bland annat.
Åh jag vill inte veta vad dom gör egentligen...men det blir en jobbig rehab för mamma efter detta.
Hon måste ju lära sig att gå igen. Hon är verkligen jätte stark och klagar inte alls så mycket även om jag vet att hon har ont.
Har tagit ledigt nästa vecka för att hjälpa/finnas där för henne. Ska vara med henne på förmiddagarna och sen på eftermiddag/kväll så är jag med syrran. Detta är till Onsdag och sen kommer jag vara mer och mer med mamma för Fredriks syster kommer och ska bo hos syrran så då håller jag mig borta lite.

Lycka till mamma.
Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar