onsdag 25 mars 2009

Träning

Hej,
Nu är jag hemma från min träning.
Åh jag älskar att jag kan träna på gym igen och att det inte är sjukt mkt folk hela tiden.
Idag var det ändå hyffsat med folk men ändå helt ok. Så himla skönt. Har verkligen saknat det.

Saknar verkligen någon att komma hem till. När man kliver innanför dörren så är det tyst. Ingen som säger hej, ingen som frågar hur man mår och ingen frågar om ens dag.
Ingen att laga mat till...bara jag...
Idag kändes det mer trist än vad det brukar.

Tillbaka till gymmet vad jag tänkte säga var att alla tittar verkligen, nej jag menar glor när man tränar. Ok jag hade ett uringat linne idag på mig men det spelar ingen roll. Men på något sätt så är det tillåtet att glo på gymmet.
Alla konstiga ljud som alla gör är också helt sjuka ibland, man tror att dom håller på med något helt annat än att lyfta vikter. Fri tolkning där.
Jag kan tycka att det är lite jobbigt när folk tittar när man tränar och ska ta i, men samtidigt jag tittar ju också så äh skit samma.

Jag villl se gres nu men jag får vänta snällt.

Något som är jätte störande är att jag har städat bort sladden till min dvd...vart sjutton har jag lagt den. Jag vill ju titta på dvd idag också. letade förrut en dag men vart katten har jag lagt den...haha

Ok dags för mat och göra något med kvällen.
Stor kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar