torsdag 12 mars 2009

wiiii igen...


Vi hade vårat målsamtal idag eller year end och det hade verkligen gått skit bra för mig.
Fattar inte hur det gick till,tyckte ju att det var jätte lite att göra i december och november trappades det ned rätt rejält. Jag vart jätte glad av mitt samtal.
Min chef är så gullig, även om jag gjort allt själv så peppar hon ju mig och ger mig väldigt mkt positiv feedback så man inte kan annat än le :D.
Jag antar att det går så bra för mig för att jag tycker att det är så himla roligt också.
Det vänder ju...jag vet att det gör det och kommer kanske inte klara mina mål vissa gånger, men just nu är det en underbar känsla.

Nog om det.

Tränat har jag gjort också. Snabbade mig dit med Monica.
Underbart gym. Kommer verkligen trivas där och trots att klockan var 17 och 18 så var det inte super mkt folk på gymmet. Man kunde gott träna utan att trängas vilket är skit bra.
Jätte fräscht ställe också.

Nej nu ska jag babbla lite med vännerna på msn.

Kram

1 kommentar:

  1. Du är duktig gumman.. njut av att höra någon säga det till dig! och ta till dig.. Fortsätt vara den glada, snälla maria du är så kommer du gå ännu längre! Största kramen

    SvaraRadera