måndag 16 mars 2009

Överaskningen för Anna och Marcus

Anna och Marcus gifte sig förra året och nu var det dags för deras bröllops present.
Vi har skickar lite olika ledtrådar så som ett Ica urklipp med stora frågetecken(mat), ituklippt slips (middagsklädsel), vinkork(dricka)...ja ni fattar.

Daniel och Jessica hämtade Anna och Marcus och körde iväg med dom. Fick en Champange flaska var och sedan satt de där i "mörkret" i en timme...=)
När dom kom fram så var Jag, Karin och Patricia redan där och hade checkat in åt alla.

Sedan vart det lite vin på rummet och sedan ned för en eftermiddags macka/fika.

Vi gjorde iordning oss för kvällen och hade fixat iordning ett litet spel för herr och fru Lorin. Massa frågor hur väl de kände varandra. Det var lite roligt. Sedan middag. Vi fick ett bord med utsikt över vattnet...mysigt. Väldigt god mat var det! Gott vin med =)
Sedan började melodifestivalen och då kikade vi på den också inne i puben. Sen började festen.
Var ett band från Alingsås som spelade.
Vi drack och hade riktigt roligt. Jag och min boa som alla använde och som lämnade spår...,

Kommer massa kort så fort jag får dom.

Dagen efter vart det brunch och sen en liten promenad. Satt vid vattnet i solen...helt underbart!

När jag kom hem gjorde jag inte mycket.
Pratade med massa vänner mest. Kikade lite på tv också. ÅT godis.

Nu är jag mätt och belåten också. Sushi måndag idag. Underbart gott.
Ni som gillar sushi gå till Magasinsgatan för där är dom jätte goda.
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar