måndag 23 mars 2009

våren är här

Nu känns det verkligen som våren kommit hit. solen värmer verkligen och man blir på jätte bra humör. Känner mig hyffsat pigg också förrutom nu precis när jag sa det när jag började jäspa istället.

Idag blir det bio och popcorn. Ska se slumdog millionaire.
Den har fått typ 6 oscars så vi får se vad jag tycker om den. Brukar inte gilla dom filmerna, det är Patricia som gör...haha
Jag gillar lättsamma filmer som inte är för djupa. Det är nog för att jag är en sån ytlig person :D haha.
Pratade med en resebeställare innan som hade sett filmen och hon tyckte att den var jätte bra och hon brukar inte heller gillar oscars filmer så vi får hoppas på det bästa.

Stor popcorn i alla fall =)

Ha så skönt i det soliga vädret och ni i Borlänge kan ha det så skönt i snön så länge.

1 kommentar:

  1. Jaså bio igen? :) Let me know om den var nåt att ha.

    Kramar!

    SvaraRadera