lördag 28 mars 2009

Mulet Göteborg

Idag är jag seg. Känner mig inte riktigt kry heller.
Visst gårdagen har visat sig i lite huvudvärk men känner mig allmänt matt och lite ont i kroppen.
Jag skulle hem till Hanna på jobbet idag men jag hoppar över det och ser till att kurera mig istället.

Gårdagen så träffade jag Sonny. Stod utan för ETC och väntade och Sonny satt inne.
Var jätte kul att se honom och vi babblade på rätt bra där.
Skit bra ställe verkligen. De serverar ju bara pasta men nu ska dom tydligen göra om lite i menyerna så vi får se vad det blir för gott.
Jätte go mat och jätte gullig personal, ingen dum kombination.
Tycker ni ska gå dit och äta. ETC kapellgatan tror jag att det är.

Mammas operation närmar sig med stormsteg. Åker in imorgon. Hoppas allt kommer gå bra.
Det är en stor operation och hoppas att allt går som det ska. Man blir ju lite nervös...det är ändå som sagt en stor operation.

Idag blir det minsta möjliga att göra. Jag ligger fortfarande i sängen. Har tagit mig upp och värmt lite mat bara...sen kröp jag ned igen under täcket.

Imorn blir det att träffa Sofie från Alingsås. Inte sett henne på ett tag. Ska fika/äta nåt. Tänkte bruncha men det var fullt på ställerna redan i början av veckan så...vi får hitta på något annat istället.

Stor kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar