torsdag 31 juli 2014

1 kilo minus...

Mkt vikt hets nu kanske men har gått ned 1 kilo redan. Vet att man inte ska ställa sig på vågen mer än en gång per vecka men men. Äe man nyfiken som jag alltid är så kan man inte vänta.
Väger mig varje morgon 😊.
Jag kämpar på men det känns inte så jobbigt faktiskt.
Visst är jag mer hungrig än innan men snart krymper nog matsäcken till den storleken som den ska vara haha.
Jag märker att vissa gånger så äter jag på tok för mkt på en dag.

Längtar tills på måndag...då får jag väga mig på riktigt.

En annan konstig sak.
Helt plötsligt är semestern slut och jag kommer aldrig mer vara hemma och vara mammaledig. det känns skumt om nåt.
Vad hände? Helt plötsligt så är det augusti imorn och jag ska börja jobba.

Nästa konstiga grej...
En vecka kvar tills vi får nycklarna till huset.
Snart flyttar vi in! 
Målarn kommer dit på fredag o börjar måla trappan.
Underbart men kostigt att dagen snart äe här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar