måndag 21 juli 2014

Rekordlång frånvaro...

Mkt i tankarna. Slänger ut lite bilder bara för vi har ju semester o har hittat på massa.

Syrran med familj var här för 2 veckor sen.

Syrran läser bok.

Middag på bishop!

Jag o patrik, syrran o fredrik satt själva o tog oss ett välförtjänst glas. Tjejerna var barnvakt åt agnes som sov! 
Fixade de galant!

Lekpark häng!

Agnes pussade en thyra upp o ned

Strandhäng!

en tidig morgon. 
Ute redan vid 7 o lekte i lekparken

Morgonfriss på agnes

Strandsov

Lite bad. Hon ser en aning skeptisk ut

Jag hade egentid o gick på liseberc med brudarna sofie och anna!
Körde 5 kanp. Underbar kväll!
Jag vann också så det var ju trevligt!




Lite strandhäng igen.

Jag o thyra körde en lisebergskväll när tilda spelade match.

Agnes gör sig redo

Agnes snodde åt sig min glass. Att smaka lite ibland var inte hennes melodi.

Toktjejen. 

God sallad med rose till!

Träffade monika o satt o tjötade hemma hos henne en onsdag o drack vin!
Otroligt trevligt. Var på tok för längesen.

En annan tjej som jag inte träffat på skitlänge är jossan! 
Gud va jag saknat henne.
Möttes upp o körde slottskogens zoo, fika o plikt.
Sen på kvällen blev det liseberg o sannex spelade. Denna ggn utan stefan. Han hängde med oss istället. Mkt bättre men kul att höra på dom. Tycker faktiskt att det är det enda dansbandet dom jag faktiskt kan säga att jag gillar.

Agnes med jossans armband

Goa Lykke fick rida.
Gjorde det själv också. Jätte modig! 3 år och själv på hästryggen det är inte illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar