måndag 28 juli 2014

S E M E S T E R

Åh vilken go semestertrip!

Började med att jag o agnes åkte upp till borlänge i tisdags. 


Hon var så duktig så! Ville att man skulle läsa alla 8 böcker jag hade med mig typ 8 ggr styck. 

Härliga lunchen i örebro. Sicket ställe!
Jag trodde man skulle få lov att sitta på nåt pizzahak.
Så hittade jag den här pärlan!

Utsikt över örebro slott.
Otrolig värme så det kändes som vi var utomlands.

Hon somnade tillslut på tåget efter 40 min slit 💕

Väl framme i husvagnen så trivdes hon verkligen.
Mamma o pappa var det inga som helst problem med. Gött att blygheten/mammigheten släppt lite.

På onsdagen så kom lite släkt förbi.
Körde lite margareta fika en vecka sent.

Mormor o Per-Arne
Gillar verkligen mormors "man".
Han får mormor att må så bra och är så otroligt snäll och lätt. Passar verkligen in i vår familj.

Moster Malin och Agnes

Agnes provade Malins träskor

Thyra o Maja byggde med kapplastavar

Soliga dagar i borlänge
Var i långsjön och badade



Dagen efter åkte vi till lugnet för lite poolbad. 
Himla gott väder.

Barnbassängen var grym!

Maja, Agnes och Thyra

Lite studsmattahopp också

I lördags åkte vi ut till smednäset. 
En kompis till pappa hade lånat en vattenskoter så tjejerna åkte efter! 
Pappa åkte med Thyra och Maja.
Sen åkte jag och Tilda också.
Satan i gatan va fort det gick. Gick knappt att hålla i sig. Galet!

Innan

Efter. Lite blötare haha
Min snygging! 
Vi körde lite kubb innan vi åkte den långa vägen hem till Göteborg!


Vår packning... Tog upp en hel hiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar