söndag 29 mars 2009

Fullt upp

Hade svårt att sova igår kväll eftersom jag tog en powernap vid 16...inte så smart, men otroligt skönt. Då fick man ligga i sängen och försöka sova ett tag innan man knoppade in sisådär 3(nya tiden.)
Vaknade i morse och kände bara shit va tiden går snabbt...nu är klockan redan 12 och första tvättmaskinen är igång. proppade maskinerna fulla för att vara så effektiv som möjligt.
Måste iväg när klockan är 1430 absolut senast eftersom jag ska möte Sofie på stan 1445.
Ska iväg och fika/äta något.
Hon jobbar på SOS alarm. Shit vilket jobb! Det skulle jag aldrig klara...att behålla sitt lugn om det ringer någon som hela arboga morden exempelvis. Hade jag aldrig klarat men jag är glad att det finns personer som klarar detta. När man behöver någon i en kris situation.

Nu blir det en snabb frukost.

Ska nog gå och träna sen efter jag fikat med Sofie. Men kan inte packa än för att träningskläderna är i någon av maskinerna,.

Ha en skön dag. Det ska jag med 10 grader ute =)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar