tisdag 3 mars 2009

Helgen och lite annat

Nu har jag inte skrivit på ett tag...eller någon dag bara kanske.
Lunch nu och ska snart börja jobba igen.
Lördagen blev jätte lyckad.
Vi var först hemma hos Karin och Rafael. Jätte mysigt.
Jätte fin lägenhet! Gillar när det är mycket rum.
De hade en tävling och vårt lag vann =). Godis medalj som pris vilket var uppskattat på kvällskvisten.
Sedan iväg med Patricia till rosa buss festen. Jätte kul att träffa alla som Patricia pratat så mycket om. Får se hur de ser ut och hur de är. Alla verkade jätte mysiga och roliga.
Liiiite trött i söndags men men...det hade ju sina anledningar.

Igår var det mycket på jobbet och har fått tillbaka lusten att jobba. Var väl nere i någon svacka förra veckan bara. Himla skoj var det igår.

Åkte till Alingsås efter jobbet och hälsade på Linda först. Sedan fick jag massage av en kompis till Linda som heter Fredrik. Han började massera nedanför armhålan någonstans och jag tänkte va sjutton gör han och sen kände jag att jaha det var därför. Gjorde skit ont just där på en punkt och även ut i armen.
Tror han fick bort lite smärta i alla fall men vart lite förvånad att jag hade ont där, det trodde jag aldrig. Men jätte skön massage och han var jätte bra! Lugnt och skönt och kunde känna sig avslappnad. Hade Linda i rummet som stöd också =).

Sen till Johanna för lite kvällsmat och tjejsnack.
Det är en sån underbar känsla när man kliver innan för J och Ms dörr. Känns så lugnt och fridfullt och man känner sig så välkommen och hemma där. Gillar verkligen den känslan.
Dom kommer verkligen vara tillsammans ALLTID. Gillar verkligen Mr M,(som vi alltid kallar honom) alltid så himla glad och inga konstigheter att vi kommer dit. Hon har verkligen hittat en toppen kille! Kunde inte vara gladare för hennes skull :D

Idag var jag med på mitt 2:a kundmöte. Var med en jätte trevlig kund som vi har kontakterade.
Är alltid så nervös och gillar egentligen inte alls att stå så framför folk och prata. Även om jag inte pratade så mycket så...men jag "tvingar" mig själv utanför min trygghetszon och gör detta för att det stärker ju mig samtidigt som man tycker att det är lite jobbigt och det blir ju bättre och bättre.
Jag tror att det är bra att göra sådana grejer man tycker är lite obehagligt/jobbigt, det är så man lär sig mer!
Min chef tyckte att jag gjorde ett bra jobb så det var kul.

Ska hem och kolla på youtube och bachelor...gillar ju det. Väldigt töntigt kanske men jag blir så himla glad av all kärlek =)

Kärlek till er! Kramar från mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar