fredag 27 februari 2009

Lugn kväll hemma

Det vart inte någon AW idag pga att vi inte blev några nästan. Det hade bara blivit jag och Sahra i 1 timme och sen hade Anna kommit, då tänkte jag att vi får fixa detta en annan gång istället med större uppslutning!
Snart är det TUR mässan och då träffar man ju alltid mkt folk från klassen.
Åh va roligt det ska bli. Hoppas på Choice inbjudan. Hade så sjukt kul förra året, förrutom att högsta Choice chefen spillde vin på mig, eller han blev lite puttad och så hade jag halva min tröja i vin...kul...nej menmen jag brydde mig mindre och mindre...haha

Jag fick en kväll i soffan med godispåse och popcorn. Underbart! Var jätte trött nu ikväll och nu ska jag lösa ett sudoku och sen sova.
Är en grej jag börjat med. Det är inte säkert att jag orkar lösa klart ett idag menmen vi får se.

Imorn blir det städning och tvättning. Sen ska jag, Patricia, Anna och tror Madde med på inflyttningsfest hos Karin. Det ska tydligen bli typ 38 pers vilket är himla kul. Roligt att det blir lite annat folk än de man brukar umgås med.
Hoppas det blir skoj.

Nästa vecka sätter jag igång och tränar på sportlife exclusive, ska bli så himla kul. Äntligen slippa alla småtjejer/killar. Där jag tränar nu måste man vara 25 år. Toppen!

Natti natti. Måste fundera ut vad sjutton jag ska ha på mig imorn. Ingenting för tajt...känner mig inte så himla smal nu...buuuuu menmen...lite smink kanske man är i form sen .
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar