söndag 1 februari 2009

Fika i Alingsås

Hej vänner,
Igår gjorde jag god mat innan bion.
Pommes, fläskfile med banan uppe på och hollandaisesås.
Himla gott. Hade tomat och keso till.
Helt insnöad på keso fortfarande.



Bion var riktigt bra igår. Inte alls så som jag trodde att filmen var.
Mammut hette den och den handlar om en familj i New York (tror jag att det var) och deras nanny. Nannyn kom från Filipinerna. Vi fick följa båda familjerna. Hur det påverkade Nannyns söner när hon var i New York.
Gripande och man blev att tänka efter när man såg den.
Kolla in trailern.
http://www.youtube.com/watch?v=HTZ61cIcNyI


Efter filmen gick jag och Madde upp till Heaven 23 och drack ett glas vin som blev några till.
Träffade 2 roliga killar och blev kvar till det stängde.

Idag bar det av till Alingsås för en fika med mina härliga vänner Johanna och Linda.
Pratade om allt möjligt och satt och åt/fikade i 2,5 timme.
Träffade på lite folk vi kände också under tiden.
Träffade Marcus Persson och fick se han och Heges lille son som inte är många veckor.
Gud så fin han var!

Efter fikat så var det dags för mig att åka hem. Hade tvättid som jag precis kom på att jag har glömt. Haha. Det var ju därför jag skulle åka just vid 15...menmen får boka ny tid.
Boken som jag läser...har inte kommit in riktigt i den. Får återkomma med hur jag tyckte att den var.




Snygg bild...haha finnen som jag pillat på tok för mkt på i pannan!
Ha en härlig dag.
Kram


1 kommentar:

  1. Jag läser samma bok, tar en liten stund att komma in i den.

    //Louise

    SvaraRadera