torsdag 26 februari 2009

Trök...

Jag är inne in någon trök period.
Tycker ingenting är roligt just nu faktiskt.
Idag är det lite bättre än igår.
Känner inte för att jobba och känner inte för att göra någonting när jag kommer hem.

Mamma har fått tid för operation nu äntligen. Gillar inte när hon går runt och har ont.
Jag fattar nog inte vilket jobb det egentligen är. Hon ska ju lära sig att gå igen på det benet.
Men nu blir hon förhoppningsvis bra.

Ojoj nu ska jag vara med när tidningen hennes har förhandsvisning för Marley and me.
Fick precis mail om det.
Tror jag bara ska stå och se glad ut...=) Ja jag får ju se filmen också och ta med mig någon så det kan ju vara skoj.
Får se hur allt ska vara.

Nej nu ska jag skicka iväg ett förslag till en kund.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar