måndag 16 februari 2009

snart borlänge

Nu är det inte långt kvar tills jag åker hem igen =). Längtar jätte mycket.
Nu ha jag bokat in en lunch med min fina vän Therese också. Lika bra att boka in annars ses vi ju aldrig. Kommer alltid in nåt emellan. Men du ska veta att du fortfarande betyder lika mycket för mig ändå!
Ska bli jätte roligt i alla fall.

Saknar mamma och pappa jätte mycket också. Träffade dom knappt när jag var hem förra gången. Trök tåget var ju försenat så jag missade andra trök tåget så jag fick lov att åka buss sista biten från Örebro. Men det gick bra, men jag skulle vilja komma hem i tid den här gången.

Har också planerat in en AW nästa fredag med gamla TRAC klassen. Ska bli himla skoj. Hoppas några kommer bara =)

Har varit duktig nu också och tränat 3 dagar i rad. Så är det väl alltid i början. Blir helt tokig i att träna och sen nej då blir det inte alls. Varför är det så.
Jag älskar ju att träna men mitt stora problem har alltid varit att komma iväg till träningen.
För hoppningsvis tränade jag bort träningsvärken sen igår.

Nu ska jag lägga mig och sova.
Har inte nåt sudoku att lösa ikväll så jag får väl dra in datorn i sängen och lösa det där ...

Natti natti
Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Saknar dig med, ska bli så skoj att du kommer hem. Synd bara att tiden går så fort... Ha så kul ikväll! Puss

    SvaraRadera
  2. Jag har någr amer lätta sudokus kvar jag kan väl skicka dom till dig haha.

    SvaraRadera