fredag 13 februari 2009

Thanksgiving???

Idag är jag på så bra humör. Inte för att det kanske är så ovanligt att jag är glad men känner verkligen det idag.
Är jätte glad att jag har ett jobb och vara på som är jätte roligt om mina kollegor är jätte gulliga.
Våra kunder är 99 % urgulliga och mysiga.
Är väldigt fint väder ute. Lite kallt men blå himmel och strålande sol.
Jossan och Camilla kommer hit idag och vi ska dricka vin på Incontro.
Nästa vecka ska jag till Borlänge och få krama om mina små syskon barn.
Närmar sig vår!!!
Sofia vår gulliga praktikant har gjort en jätte fin fläta på mig. Måste lära mig den =) (ni får se imorn på bloggen)

Livet leker. Va underbart det är när det är så.

Är det lite vårkänslor som börjar komma???

Stor kram och ha en underbar fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar