torsdag 5 februari 2009

Lite kort sen LA

Lite tråkigt på jobbet just nu, men jag får göra detta mellan samtalen...
Det börjar nog ringa på alldeles strax.
Har kikat på lite kort sen i somras när jag och 3 kollegor var i LA på en konferens eller vad vi ska kalla det.
Lena, Jag, Monica och Josse
Inte hade jag tänkt att jag skulle dricka champange 9 på morgonen...men det var bara att hugga in.
Hade en förmiddag där vi gick runt och pratade med leverantörer och samlade lite klisterlappar som bildade "pacesetter" istället för hollywood skylten...Behöver jag säga att jag jobbar i ett amerikanskt företag =).

Sista kvällen var helt sjuk.
Dom hade hyrt Kodak Theatre som ligger på Hollywood boulevard. Där hålls Oscars galan och Emmy galan också tror jag.
Där kom vi i busslaster. Vi var 700 personer så det blev endel bussar.

Jag kom i den buss som kom fram först och var även först ur bussen...

Det stod massa folk vid kravallstaketen bredvid röda mattan, "paparazzi" på mattan som ropade på en och knäppte massa kort. Vakter med säkerhets snäckor.
Mattan var verkligen sjukt lååång. Var riktigt jobbigt faktiskt. Man han tänka ganska mycket innan man kom fram. Men jag snubblade inte =)
Jag och Monica i slutet av mattan =).
Lena och Josse i slutet av mattan på väg upp i teatern.

Här ser ni hur lång mattan var.
Josse posar så fint.

När vi kom upp till teatern så var det massa foton på dom som hade fått Oscars innan.
Julia Roberts, Tom Hanks osv.
Jag ville ju också ha en ;)
Nog om det.
Nu ringer det som bara sjutton så...dags att sluta snart.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar