måndag 23 februari 2009

lite sjuk.

Lite trött idag. Hade inte någon arbetslust. Ville bara hem och lägga mig under täcket och se en film.
Skulle tränat ett jätte roligt step pass idag men kände inte att jag hade orken med mig.

På lunchen idag träffade jag familjen Dahlgärde i Göteborg på samma lunch ställe som vi var på. Lite roligt. Dom bodde området ovanför oss i Ornäs.
Har inte sett dom på väldigt länge. Camilla och Cecilia har jag spelat fotboll med massa år.
Jag blir alltid lika förvånad när man träffar någon hemifrån i Göteborg, men alltid lika kul.

Har som sagt inte gjort alls mkt idag. Kom hem, köpte med mig sushi för jag orkade verkligen inte laga någon mat idag. Sen vart det under filten i soffan och halvsov hela kvällen.
Men nya tag imorgon får se hur det blir imorgon.
Natti natti...ser lite smått trött ut måste jag säga.

Jo en grej till.
Om ni skriver kommentarer...som är så kul att läsa!!! mera mera!!! om ni vill att jag ska veta vilka ni är...skriv gärna namn också. Många anonyma som iof jag kan gissa mig till men bara en tanke om ni vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar