onsdag 18 februari 2009

snart aw med jobbet

Män som hatar kvinnor filmen var hur bra som helst.
Tycker alla ska se den!
Tyckte att dom hade fått med väldigt mycket från boken.
Ofta när man läst boken och ser filmen så brukar inte den vara så jätte bra faktiskt och speciellt inte om man har höga förväntningar som jag hade.
Alla som jag frågat har också tyckt att den varit riktigt bra. Så det är ett hett tips när ni inte vet vad ni ska göra en kväll.

Nu ska vi gå till First G och köra en aw. Väldigt gott vin där så det blir något glas antar jag =).

Imorn bär det av till Borlänge. Helt underbart ska det bli!
Ska även ta en lunch med Therese vilket ska bli himla kul! Ses ju på tok för sällan.
Hon är chef för en JC butik i Falun nu så det ska bli kul att se vart hon jobbar nu.

Tydligen så har Maja redan berättat på dagis att på fredag kommer min moster. Hon är för söt.

Nej nu till lite vin och en trevlig kväll.

Kram

1 kommentar:

  1. AW en onsdag...
    Tror jag måste flytta till Götet!

    SvaraRadera