lördag 7 februari 2009

Helsingborg

Halloj alla,
Nu sitter jag och Kattis och myser i soffan.
Har varit ut och gått på stan.
Gillar helsingborg. Jätte mysig stad, men jag har lovat att komma tillbaka i april/maj för då är det nog ännu mysigare här!

Har tagit lite kort men det var fel på Kattis kamera och jag har inte min sladd till telen så håll till godo.
Mer kort kommer senare när vi lagat kameran!

Igår kväll var det singstar i mjukisar..haha. Jag förlorade som vanligt utom en gång. Ok döm mig inte nu men det var med kicki,bettan och lotta...vem e det du vill ha =)inte nåt att skylta med kanske. Sen var det faktiskt låtar som jag bara låg 20 poäng bakom eller som jag låg före hela låten men hon gick om mig på slutet!!!

Jaja nu ska vi lösa lite sudoku och skoja till det lite=). Kram så länge



Här sitter vi vid havet och ska äta en kaka från Ebbas...jäääätte god men väldigt söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar