torsdag 19 februari 2009

På tåget till Borlänge

Hej,
Nu sitter jag på tåget och är i Hallsberg om en halvtimme ungefär.

Jag har kommit på hur jag får igång internet på tåget nu vilket är himla bra...eller hur patricia. jag är duktig =)

Dagen har gått väldigt fort. Rätt mycket på jobbet nu, men det är himla kul.

Jaha då var vi i skövde...

Hade skrivit ett långt inlägg om allt möjligt så skulle jag publicera det och det försvann...phu...det är bara att skriv om igen.

Åh jag längtar verkligen en nu. Har ringt alla obligatoriska samtal som jag gör när det börjar närma sig. Ringer alltid varje dag innan jag kommer hem. Är kanske dålig på att ringa annars men inte när det är en vecka kvar... alltid samma sak.

Tänk va konstigt. Så mycket som jag åkt tåg...att jag aldrig pratat eller sett någon snygging...jag har ju åkt tåg varje månad i typ 7 år. Det blir ett antal resor.

Saknar jätte mycket någon att ha i mitt liv. Någon att dela allt med, känna den härliga känslan av att älska och vara älskad. Den är inte dum den känslan. Sedan någon att somna och vakna upp med. Nu känns sängen bara stor.
Tycker jag är en rätt kul tjej som ser ok ut. Vad är felet lixom.
Ingen som fastnar för mig och om de gör det så fastnar jag inte för dom. Hur hittar man rätt?
Hur kan man komma i ett ögonblick när det känns rätt för båda, känns som jag förlorat den känslan lite. Man är ju rädd att man aldrig ska hitta rätt, att man ska leva utan någon...det är en skrämmande tanke. Innerst inne så tror jag ändå att jag kommer träffa någon.
Hoppet är det sista som sviker en så...haha

Nej nu ska jag ta och lägga ned datorn snart.
Bara 3 timmar kvar innan jag är i borlänge, men jag klarar mig. Jag har ju lite sudoku med mig =)

kram kram


Om jag ser ut så där så kan jag nog förstå killarna. Men jag kan inte hålla på och få till ett bra kort på tåget =)

4 kommentarer:

  1. Älskade vännen! Det är klart du kommer att träffa nån men ibland tar det lite extra tid. Men bättre att leva ihop med drömprinsen lite senare än att leva med någon halv bra nu eller??
    En dag kommer jag att säga "vad var det jag sa" : )

    SvaraRadera
  2. Hej söt!
    Jag förstår tankarna. Tänker typ samma : (
    Men klart kärleken kommer till oss. Det tar bara lite längre tid... Men under tiden måste vi ha roligt. Tänkte komma till dig den 20/3 om det passar tjejen?? Ha en mysig helg i Borlänge. KRAM J

    SvaraRadera
  3. Någon har stulit mitt nick. ;)

    Puss på dig gumman. Hoppas du får en skön helg hemma.

    SvaraRadera