onsdag 4 februari 2009

Trött

Hej,
Idag är jag trött. Kunde inte somna riktigt igår.
Har väl inte hänt så mycket.
Nu är jag frisk som en nötkärna vilket är hur skönt som helst.

Fick reda på att min syssling ska gifta sig iår vilket är lite kul. Dom ska bara ha med allra närmaste men det ska bli skoj.
Jag och syrran ska nog träffa henne när jag kommer hem. Var väldigt längesen!!!

Imorn blir det Finnair fest. De ska visa upp sin nya VD eller något sånt.
Lite lättare mat och vin...trevligt!

Här kommer ett snyggt kort =)
Ha en trevlig kväll!
Kram


4 kommentarer:

  1. Hej vännen!! Vilket underbart kort du kagt upp på dig hahah. Imorogn kommer du hit och det ska verkligen bli såååå roligt, då ska det ligga roiga kort på din blogg från våra helg. puss och kram

    SvaraRadera
  2. bra jag skriver, massa stavfel och glömde bokstäver haha

    SvaraRadera
  3. Du är ju knäpp du ;-) Puss

    SvaraRadera
  4. Haha du är underbar!!!
    I love kortet.

    :D

    SvaraRadera