söndag 15 februari 2009

natti

Hallå där.
Klockan är 0340 och jag är på väg i säng.
I fredags så skulle jag ut med Jossan och Camilla.
Sofia på jobbet gjorde en sån fin fläta på mig innan jag gick ut. Tack!


Min arbetsplats. Jag vet att iaf Mamma och mormor är nyfikna =)


Jag, Jossan och Camilla på väg till Gothia


Hemma... skulle vara efter ett glas vin men vi hade så trevligt så det blev ett par till =)



Idag så har jag haft en underbar dag.
Dagen startade med ett afro dans pass som jag gick med Patricia på. Hur kul som helst.
Lite flummigt men blev på väldigt bra humör som höll sig i hela dagen.
Efter passet så vart det sminkning på Make up store. Fick det i 30 års present.
Hur kul som helst verkligen. Jag var nöjd förrutom roughen ...eller hur det stavas.


Tog ett välförtjänt bad och sen hamnade jag framför datorn=).
Datorn ser väldigt stor ut här men det är den inte...
Nej nu är det dags för sängen. Klockan är mkt och jag ska ta reda på lite här imon.
Kramar och sov gott alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar