fredag 7 januari 2011

Nytt år - nya möjligheter

Hallå hallå
Fullt upp den här veckan därav ingentid att blogga...
Måndag så var jag till Alingsås och hejade på mina tjejer. Kristin var hemma och tog med sig Rickard och en var vi hemma hos Johanna.
Mysigt verkligen
Tisdag var jag hemma hos Karin och vi hade lite tjejmiddag.
Var jätte mysigt. Det var jag, Patricia, Anna, Karin och Inger.
Var riktigt roligt, men var väldigt trött.
Onsdag
Var det födelsedags middag för Madde på manana.
Ändrade om lite det jag brukade äta. Vart rätt bra ändå.
Kul att prova lite olika =)
Torsdag
Bar det iväg på stan och åt frukost med en kompis och sen shoppade lite.
Skulle på bio men det var fullt så det blir på söndag istället.
Kvällen åkte jag hem till en kompis och kikade på film.
Fredag
Blankt!!
Let´s dance i soffan i alla fall.
Lördag
Lugnt på dagen. Inget planerat än...men lite städning hinner man säkert med =)
Kvällen ska jag umgås med Patrica som snart ska ut och resa igen.
Vi ska först äta på MEZE och sen hoppas vi på BJÖRNS BAR.
Det gick inte att boka bord på björns bar så vi får se hur det ser ut om vi får plats.
Söndag
Lugnt och skönt.
Bio med Monica bara.
The tourist ska vi se. Tydligen vart den filmen väldigt sågad så vi får se vad vi tycker.
Nästa vecka är det mindre och göra och det ska bli skönt.
Behöver ju lite egen tid emellan åt.
Hoppas ni haft en härlig vecka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar