söndag 23 januari 2011

Hemma pyssel


Har fixat lite här hemma idag med gamla bilder och sen ändrat om lite grejer här hemma...pyssel Maria är igång


Kollaget som jag gjorde.
Riktigt gamla bilder.
Blev glad när jag såg dom.

Fixade till lite i hallen också och gjorde så det ser mer "rent" ut.
Det vart lite avlastningsgrej men inte nu.



Här är det inte riktigt klart.
Fika ljuslyktor som jag fick av Jossan när jag bytte jobb. =)
Jätte fina och passar jätte bra in.




Badrummet.
Den vita stora krukan ska snart få 2 blommor...
Visar resultatet sen.




Kökshyllan som jag inte visste vad jag skulle göra med får se ut så här tillsvidare.







Denna ljusstaken köpte jag på dollarstore
Vet inte vad jag tycker om den riktigt...får se hur det blir...men än så länge får den passa =)



Blommorna trivs fortfarande.
Älskar när de blommar. Så fina färger..=)
Sedan har vi lilla asken också som J har gjort till mig för ett år sen.
Fint sten hjärta i också.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar