söndag 16 januari 2011

Härlig helg!

Underbart i Borlänge.
Fullt program eftersom det vart en riktig kort helg men ändå.
Vi har haft kalas för Casper, varit på hockey med pappa, syrran och Maja.
Varit i plättbacken och åkt bob och tefat...shit va harig man börjar bli. Gick ju hur fort som helst =). Måste säga att det var lite läskigt...Maja garvade och tyckte det var kul när vi välte i hög fart och sen välte vi med boben med Casper..Han sa bara kort att " vi ramla" haha. Vart kanske lite skraj.
Var riktigt roligt.
Sen åkte jag till mamma och pappa och följde med dom och handlade och det slutade med att jag hittade en ljusstake för blockljus.
Sen ville mamma att vi skulle stanna på Dollarstore och köpa tuggumi och jag vart glad för jag har aldrig varit där. Vet att mamma köpt lite grejer där som var fina.
Ja det slutade med att direkt jag kom in var jag som ett barn i en leksaks affär. Vart riktigt förvånad =)
Det vart en ljusstake för 4 "långljus" och en vit lykta och en kruka för 2 blommor...
Jätte fin. Jag tänkte att nja ska jag och så tittade jag på priset...30 :- . Den kostar bara 30:- sa jag till mamma och ner i korgen direkt. Mamma skrattade gott åt den lyriska Maria.
Nu blir det snart hem och så fort jag får korten och nån film från helgen så kommer de upp här. Så syrran skicka korten imorn =)
Hoppas tågen går som de ska. Det gick ju bra hit så då får jag nog sota för det hemma sen =)
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar