måndag 17 januari 2011

Bilder från helgen

När moster IA kommer då får man hälsa på hästar haha
Mamma är för feg =)
Svettig Maria efter dragit barn på spark/släden...nu blir det nedförsbacke phu...

Casper kalas. Moster Ia fixade med marängswich tårta med hallon. Lite stolt över mitt verk


Casper fick en cykel...gissa om han ville ut och åka..

Så här var det i köket.
Morfar läste bok och Maja klättrade upp på pappa och låg där och Cappe satt på golvet.
Ju längre tiden gick ju mer klätring vart det på pappa som fortsatte ligga och läsa.
Jag, pappa, Malin och Maja gick på hockey.
Maja sa att jag skulle ställa mig på huk så hon kunde göra öron på mig. Inte alls skämmigt mitt i tegera arena..haha

Pappa i bakrunden och fina Maja i sin nattlinne/klänning som hon köpt för egna pengar.

Heja heja!
Maja var ett av de trognaste fansen.
När ingen sjöng eller det var tyst så kunde maja skrika heja leksand...haha
Svingade med flaggan i stort sett hela matchen.
Förlåt ni som satt framför =)
Söndagen bar det av till plättbacken.
Gick riktigt snabbt och jag märkte var harig jag var.
Eller jag åkte men tyckte ändå att det var lite läskigt...
Här är Casper in action
Maja i min nyinköpta leksandsmössa. Hennes var för tjock för hjälmen
Casper kämpar på nedanför.

Stilstudie hur det kunde se ut när vi var på väg upp och casper hoppade på boben istället.
Kika in min snygga mössa =)

Dags att åka ned i det livsfarliga tefatet...
Kan ju inte säga att det slätmarkheller utan vi hoppade rätt bra.
Casper står och studerar alla stora grabbar som åker...

Underbara dagar i Borlänge.
Skönt med lite vila.
För er som undrar så var inte mitt tåg i tid hem.
2117 blev 2317.
Men ingen är förvånad antar jag.
Men uppresan gick bra.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar