måndag 31 januari 2011

Hemma igen

Hej,

Nu är jag hemma igen och åter på jobbet.
Stockholmshelgen har varit riktigt rolig.
Vi började med 5 hotellvisningar på lördagen. Vi såg, Sign, Nordic sea Nordic light, Clarion Stockholm och Quality globe.
Gillade alla utom Nordic sea. Men de håller på och ska renovera och de nya rummen kommer bli jätte bra. Då är det i klass igen.
Vi var också inne på icebar och tog oss en drink i isglas...himla trevligt var det.

Vi åt på vaipiano ovanför stureplan och ett riktigt bra ställe.
Sen drog jag vidare till hotellet och mötte upp min Kristin, Rickard och hans kompis Tompa.
Vi kom samtidigt som som David så kunde jag möta upp honom också.
Han satt och festade lite med oss lite innan hans kompisar dök upp.

Vi gick ut strax innan 01.00 och så dansade vi på där inne lite och tog en drink och sen hem.
David var också ut på det stället så vi mötte upp honom igen.
Vi var på en klubb som hette Le bon palais eller nåt tror jag om jag inte minns fel.
Bygg matte han som var med på bygglov...tror det var hans klubb eller så driver han den åt nån...vet inte riktigt.

Sov i mitt STORA rum gott sen kan jag säga.

I söndags strosade jag runt själv. Skulle möta upp de andra men det var så skönt att bara gå runt omkring själv med musik i lurarna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar