söndag 23 januari 2011

Ingen målardag...

Hej igen,
Glömde att berätta att jag planerade måla om min sängstomme idag.
Hör och häpna så ska den bli en annan färg än vit =)
När jag sa att jag skulle måla idag så sa pappa "du är ju inte riktig"
Han tycker nog att jag målar hela tiden, men har ju inte målat nåt sen advent när jag målade mina ljusstakar =)
Är sugen på en ny soffa också men jag får kanske snällt vänta eftersom nu är det tandläkaren och sen kommer det en resa som jag ska på i Maj.

Har varit en underbar dag idag. Solen börjar man känna värmer nu lite grann och det är underbart.
Jag gick med ett litet smile hela vägen ned till stan. Jätte skön promenad.
Pratade med Johanna också. Hon och M har flyttat igår och jag fick ju lov att fråga hur det var att sova där första natten =)

Nu till färgen. Eftersom jag i stort sätt alltid kommer på att jag ska måla en söndag har ju inget öppet...
Jag drar jämt till Icamaxi och handlar färg där.
Men nu ville jag inte ha vit...jag ville ha grå. Det stod på lappen att de skulle ha grå men nejdå...
Ingen grå i sikte så det var en liten besviken Maria som fick handla till nån god mat istället.
Det vart det ju så det var ju bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar