fredag 7 januari 2011

Fantastiskt program - Spårlöst

En på mitt jobb tipsade om ett avsnitt av spårlöst igår tror jag att det var.
Hon sa att tårarna bara forsade. Hon tyckte det var ett jätte fint program.
Jag kikade på tv4 idag och såg att det var en kompis till syrrans vän Camilla.
När jag kom hem satte jag på programmet och klarade mig ganska länge innan tårarna började rinna.
Kunde inte hålla mig längre när hon kom till lilla "hyddan" som hennes mamma bott i.
Ojoj då startade floden.
Hulkade till och med när hon fick reda på att hennes mamma satt och väntade på henne.
Ojoj...vilket underbart program det var.
Jätte fint och väldigt känslosamt!
Se det!!
Och så här såg jag ut efterråt...såg nog värre ut innan...
Ihop klibbade ögonfransar och svart...



Vilket härligt program i alla fall.
Så hemskt att se sen att hennes mamma inte lever idag, men måste ändå kännas skönt att hon fått träffa henne innan.
Fått krama sin mamma.
Nu blir det lets dance...

1 kommentar:

  1. Såg också programmet, lyckades hålla tårarna borta men det var nära... Härligt att se att hon hann se sin mamma innan hon gick bort.
    Kram

    SvaraRadera