söndag 22 mars 2009

Maja 4 år som skriver


Titta va fint hon skrev till min Pappa när dom skulle dit idag med paketet.
Pappa fyllde år i Lördags så idag ska dom dit och fira och jag kan inte vara med.
Sånt gör en lite ont i hjärtat. Jag vet att jag har valt att vara här nere men när födelsedagar kommer osv. då vill jag så hemskt gärna vara hemma. Det är jag typ aldrig.
Inte på pappas födelsedag och inte på mammas födelsedag heller blir det väl.
Ja och när jag fyller är det inte någon heller som kommer ned.
Med andra ord. Är inte mkt för födelsedagar nu när jag bor här nere.

Stor stor kram till Pappa och även Maja som bara är 4 år och skriver massa namn även om det blir lite hattigt och på olika rader.

Pusssss

1 kommentar:

  1. Älskad vännen!! Vi säger så här jag är ju troligtvis hemma på din födelsedag i år. Så har du ingen annan hos dig så lovar jag att jag bjuder ut dig på sushi den dagen, eller någon annan mat om du hellre vill ha det. och jag ska säkert kunna a råd med ett paket också. Så du behöve rinte oroa dig för din egen födelsedag i år iaf. Puss och kram Kattis

    SvaraRadera