onsdag 25 mars 2009

vita kläder

Hej,
Fortfarande fint väder här i Götet.
Idag har jag till och med vita kläder på mig. Kände inte för att dra på mig svart och mörka färger...vi går ju mot ljusa tider.
Så vita tights, vit tröja och vit och blårandig kjol...det är vad jag har på mig idag!

Bion som jag var på i måndags var jätte bra.
En film som man verkligen blev berörd av. Det är inte någon feel good film direkt, men bra.
Vi har det jätte bra som vi har det här. Tankarna gick tillbaka till filipinerna också när man såg kåkstäder och folk som stod och tvättade kläder i ån full med sopor också. Ja fy...

Idag ska jag nog träna.

Igår lagade jag mat när jag kom hem bara och sen hamnade i soffan tills jag tog mig i kragen och diskade undan och plockade ihop hemma. Så himla skönt...
Hade tagit fram sommar kläderna som låg bara på golvet i en hög...nu ligger dom i en påse i köket tills jag ta tag i hur jag vill ha det och ska kasta lite till av dom också.

Lugnt på jobbet...jobbigt lugnt....

Ha en underbar dag!
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar