lördag 7 mars 2009

Aw med Kattis,johanna och hennes jobbarkompisar

Hej,
Här kommer några bilder från gårdagen.
Kattis hade inte sin sladd till kameran så vi kunde inte föra över kort från hennes kamera så det blir som vanligt bara lite suddiga kort från min kamera =)

Vilken underbart kul kväll vi hade.
Började på first G och drack något glas vin. Dom har så fruktansvärt gott vin där och för 39 kronor. Inte dumt.
Sen vidare till Ritz och där åt några i gänget och drack ett glas vin också.
Vidare igen till Tranquilo...drinkar..moshito...haha och jag drack ett glas rött som verkligen inte var alls gott, så det blev en drink för mig med.
Efter Tranquilo blev det excet...tycker egentligen inte riktigt om stället men shit va kul vi hade. Dansade masssssor. Så himla kul kväll. Sen följde vi med johanna till stationen men först ett litet stop vid korvkiosken vid kungsportsplatsen och jag fick ändå igång kön till ett litet gung =).

Ja himla kul kväll. Länge sen jag hade så kul när jag var ut!

Jag och Johanna.


På väg hem och efter mat =) Verkligen ihop tryckta

Jag och kattis

Kramar...mer kort kommer när jag fått korten av kattis.
Åh vänta ett till kort sen jag var i Helsingborg.
Så här kul hade vi...Ser ni tårarna =)
Förlåt kattis...iof sitter hon bara bredvid mig och småflinar och suckar, menmen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar