fredag 27 mars 2009

1 vecka kvar

Nu är det en vecka kvar sen far vi iväg till Sthlm och hälsar på Kristin!!!!
Hon pluggar där till hudterapeut.
Ska bli så kul att se hur hon bor. Jag har iof varit där en gång innan men då var det inte riktigt klart. Har ju sett kort men det är inte samma som att se det i verkligheten.

Tråkigt att hon bor i sthlm och man inte kan ses men vi sågs ju inte så himla mkt när hon bodde i Alingsås ändå.
Tur att det finns msn och med webkamera =). Vi är lika tokiga båda två.
Som igår satt vi och kolla på tv tillsammans men hon satt i sthlm och jag i Götet. Sen kommenterade vi lite grann emellan åt. Hon är nog den enda jag gör det med.
Lika om man sitter i telefonen så kan vi också bara slöprata och titta på tv och sitta tysta. Himla skönt, men nu var det ett tag sen vi gjorde det.

Åh men det ska bli sååå kul att komma till sthlm och sen åker jag till Borlänge också efter det och stannar över påsk. Mys!!! Får se om jag hinner träffa David där på söndagen också i sthlm innan jag åker hem.

Nu blir det lunch =)

Kram

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Jag har "stulit" bilden på dig och din nya snygga frisyr och lagt den på min blogg. om du tycker att jag var dum nu så säg till genast så tar jag bort den.

    Kram kram

    SvaraRadera